και 1 και 2 και 3….

Χάρηκα πολύ όταν ο Αιμόφιλος με προσκάλεσε να παίξουμε. Χρόνια είχε κάποιος να με φωνάξει για παιχνίδι… Ελα όμως που αυτό απαιτούσε να είμαι στο σπίτι ή τουλάχιστον κοντά σε κάποια βιβλιοθήκη. Αυτή η εβδομάδα ήταν της απουσίας και του ταξιδιού.Μακριά από τα συνηθισμένα και από το δίκτυο. Ανυπομονούσα όμως πολύ να παίξω με τα φιλαράκια μου! Πήρα λοιπόν στην τύχη κάποια προσπέκτους από το διπλανό γραφείο. Τζίφος! Λίγες σελίδες και λίγα κείμενα.

Θυμήθηκα ότι είχα τυπώσει ένα βιβλιαράκι από το δίκτυο, ξεχασμένο δεξερωποσοκαιρό στην τσάντα μου. Αααα είναι μόνο 70 σελίδες. Εντάξει θα γυρίσω 123-70=53 σελίδες προς τα πίσω. Μάλιστα….στην κεφαλίδα του τέλους έπεσα.

Ε! εχθές τα κατάφερα και γύρισα σπίτι. Πριν αποδεσμευτώ από τη σκόνη του ταξιδιού απλώνω το χέρι μου να πιάσω ένα βιβλίο. Εχω πια βάσιμες υποψίες ότι είμαι η κόρη του Merfy. Ειναι το «Αντίσταση» του Sabato και η σελίδα 123 είναι λευκή. Από αυτές που αφήνουν οι εκδότες ανάμεσα στα κεφάλαια για καλύψουν τα κενά.

Aλλά επιβεβαιώνεται ότι κάθε ταλαιπωρία για καλό είναι τελικά. Ξανατραβάω(έχει κάτι από τράπουλα αυτό το παιχνίδι) και εχω στα χέρια μου το βιβλίο του Κουνγκ φου.

ws_saolin_1152x864.jpg

Ένας φιλάργυρος μπορεί να συγκεντρώσει

Μεγάλο πλούτο, αλλά αν συμβεί μια ατυχία,

Θα μοιάζει σαν πατημένο ποντίκι στο δρόμο.

Ένας μεγαλόκαρδος άνθρωπος μπορεί επίσης να μείνει άφραγκος,

Αλλά κάπως γίνεται και επιβιώνει,

Όπως μια σαρανταποδαρούσα που έχασε μερικά πόδια.

Σού Σουεχμού.

Μου χρειάζονταν για να αφήσω πίσω μου την επαγγελματική σκόνη και να μπώ στη μπανιέρα.

Παιδιά ελάτε να παίξουμεεεεεε!:monody , τζων μπου, σταυρούλα, βλέμμα, ψουξ

~ από novisant στο 5 Μαρτίου, 2008.

2 Σχόλια to “και 1 και 2 και 3….”

  1. λοιπόν ωραία θα το παίξουμε.ΣΗΚΏΝΟΜΑΙ και κλείνω τα μάτια.
    το έπιασα ,ίσως γιατί ήταν σε καλή θέση ,είναι στρουμπουλό-εκδόσεις Εξάντας-είναι Κάφκα να δούμε την 123 σελίδα…μάλιστα πέσαμε στην τελευταία σελίδα της -Μεταμόρφωσης-

    «κΑΙ Ως επιβεβαίωση των καινούριων ονείρων και των καλών προθέσεων τους,στο τέρμα της διαδρομής πρώτη σηκώθηκε όρθια η θυγατέρα τους και τέντωσε το νεανικό της κορμί»

    καλημέρα σ’ ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι!

  2. ωραία εικόνα! Είναι φορές που κάποιες φράσεις λειτουργούν σαν τις μοναδικές μυρωδιές. Σε ταξιδεύουν σε στιγμές που είχες ξεχάσει οτι υπήρξαν.

Σχολιάστε